Czytasz = Komentujesz

Czytasz moje opowiadanie? :)
Zostaw komentarz - to mnie bardzo motywuje do dalszego pisania i wiem, że mam dla kogo to robić.
Piszcie co sądzicie o rozdziałach, postaciach, historii.
Po prostu wyraźcie swoje opinie. :* ♥



niedziela, 4 października 2015

Mała prośba.

Moi Kochani :*

Mam do was maluteńką prośbę, myślę, iż nie jest ona trudna i nie zabierze Wam dużo czasu.
Mam świadomość tego, ilu z Was codziennie odwiedza mojego bloga, niestety, to nie pokrywa się z liczbą komentarzy, których jest maluteńko.
Chciałabym, abyście po przeczytaniu każdego rozdziału zostawiali, chociażby króciusieńkie zdanie, czy podobał Wam się rozdział.Możecie nawet się rozpisać,opowiedzcie jak trafiliście na bloga, co sądzicie o bohaterach itp.
To naprawdę uszczęśliwia, kiedy dzielicie się ze mną wrażeniami.Ja pisząc nie odczuwam tego tak bardzo jak wy, ponieważ ja mniej więcej wiem, co się później wydarzy.Także każdy, bez względu na ilość słów, komentarz jest dla mnie niesamowicie ważny.
WY -moi czytelnicy, jesteście dla mnie ważni.
Można komentować anonimowo, jeśli ktoś nie posiada konta, jest taka możliwość, wykorzystajcie to. 
Liczę na Was. 
Pozdrawiam Cieplutko :*


PS: Pojawienie się następnego rozdziału najprawdopodobniej nastąpi: 11.10.15r :)

1 komentarz: